Springtur

God eftermiddag!

Efter att ha jobbat en dag, lyckats behålla lite mat och faktiskt fått sova en natt mår jag mycket mycket bättre! :)
Jag har tom varit ute och "sprungit" en runda. Orkar jag det är det verkligen ett tecken på att jag är frisk. För det är inte ofta som jag orkar sånna saker. :(
Jag hade tänk ta en promenad, men så började det regna och jag ville hem fort. Så hela vägen tillbaka blev det min version av spring hem.

Ikväll återvänder jag till jönet, med bil. Joakims föräldrar är snälla och skjutsar upp Anna och då får jag åka med så jag slipper ta bussen (och så att jag skulle få sova ut i morse). Sjuts från dörr till dörr :)

Nu ska jag mumsa på chokladpudding och se nån film, om jag hittar nån som jag inte redan sett 100 gånger blir jag possittivt överraskad :)

Ha en trevlig eftermiddag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: