Update!

Helgen i stora staden var mycket trevlig! :) Jag är fortfarande väldigt förkyld men mycket mycket bättre!
Vi spenderade hela lördagen med små föreläsningar och lite lekar. På kvällen blev vi bjudna på mat på en väldigt fin Libanesiks restaurang med god mat och underhållning i form av magdans. Efter middagen gick vi till en bar/lounge som hette Hotellet och bara hängde i deras utomhus space. Klockan var 10 på kvällen i september och ingen hade jackan på sig (utom jag då pga diverse sjukdom). Några gick vidare för mer fest med vid 11 gick jag och några andra tillbaka till vårt hotell (mornington, helt okej hotellet vid östermalmstorg) och jag la mig i badkaret för att mjuka upp fötterna efter en dag på klackar!
På söndag morron hade vi samling i hotellets frukost rum vid halv 9 för arr hinna njuta av hotell frukosten riktigt länge. Men jag hade så ont i halsen att det inte blev så mycket med njutningen. Men gott var det! Och gratis.. Tänk det ni! Under dagen sen hade vi årsmöte där jag utsågs till en valberdarna för nästa års styrelse. Sånt där infall jag fick när jag satt där. Men det ska nog bli roligt! :)
Sen var det massa lek hela dagen, men alla var så trötta att det inte blev så otrologt roligt som det kunda ha blivit.
Det var mycket trevliga människor och himla skoj att träffa så många andra jusek aktiva folk :) Men det var skönt att få komma hem till lägenheten och vara ensam också. :)

Idag har jag varit i skolan och träffat mina tjejer för att gå igenom legal english debatten vi ska ha imorron. Det känns väldigt oförberett men ändå okej. Förhoppningsvis är det inte så hemskt. Men tal och sånt. inte min grej!
Efter det tog jag en sväng på stan och shoppade leggings och en söt silver/grå/blå topp som är så jag! båda från gina.
Efter det har jag suttit och läst rättsfall och övat på mitt tal. Men det blir mer tal efter maten som jag ska laga nu. TAcos ska jag bjuda mig själv på ikväll!


Nu börjar de göra reklam för julkonserter! Herregud det är verkligen höst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: