OS, BGB o STHLM

OS på TV. Behöver jag säga mer om hur jag har spenderat större delen av lördag, söndag och idag? Måste bara säga att artistisk gymnastik är en av de grymmaste sporterna som finns! Så sjukt duktiga deltagarna är, på allt! Impressive!

Förra veckan drog vi ju till götelaborg med cattis och hennes kille. Blev en heldag på liseberg och en hel lång dag med shopping :) Cattis och jag typ bodde på lisebergsbanan och i jukebok ;P Killarna varierade sig lite mer och var så tokiga att de åkte uppsvinget! Då kunde inte Cattis och jag se på så vi åkte parisehjulet (något vi ångrade ungefär tre sekunder efter att hjulet började snurra med oss i det) och lite mer jukebok ;P Men de klarade sig. Joakim gav uppsvinget en 45:a på en skala från 1-10 i läskighet. Den åker nog ingen av dem igen! :D
Dagen efter var det som sagt shopping för mig och Cattis. Killarna spelade minigolf och var på något museum och tittade på skellett typ.. Vem hade inte föredragit shopping? ;P Både cattis och jag gjorde riktigt fynd och jag fick med mig:
en grön kjol, ett grönt linne o ett par ljusa jeans från HM
en röd/orange topp o en blå/grå klänning från Mango
en svart klänning från Zara
en blå klänning från Gina Tricot
en beige/rosa blus från Vila
en svart kjol från cubus
ett beige linne från Bik Bok
en svart plånbok från Missäy
en röd clutch från Rut m.fl.
ett bronsigt slave-bracelet från Glitter
ett beige nagellack från Åhlens
Jag tror det var alla mina fynd :) Blev lite besviken på Top Shop - måste vara första gången någonsin jag gått i den affären och inte ens velat prova något.. bara ett enda plagg talade till mig men det var en kavaj för 1 300 och det ryms verkligen inte i min budget! hoppas på att top shop i sthlm bjuder mig på nåt bättre :D

På torsdag åker vi nämligen till huvudstaden för att hälsa på nanna o Lucas :) P¨å torsdag planerar vi att äta middag i gamla stan, på fredag dag ska vi besöka grönan eller skansen o på kvällen åker vi med cindarella till åland :) på lördag eftermiddag vet jag inte vad som händer än men eventuellt hinner jag med ett shoppingbesök då annars får jag ta det på söndag morron innan vi åker hem :)

Vad har ni för planer för veckan?


Kommentarer
Postat av: Nanna

Yey! Så kul det kommer bli :)

2012-08-02 @ 08:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: