30.06.12

Spännandeheterna fortsätter. Det blir mer och mer, men vi får se vad som händer i slutändan :)

Kvällen hos Tobbe och jeanette var riktigt skojig! Vi spelade biljard, jag vann fem gånger av fem möjliga tack vare att jeanette sköt ner den svarta bollen i fel hål VARJE gång, grillade, promenerade med vovven archer i det mycket (o)härliga sommarregnet (som mer påminde om ett regn i tidiga februari) och hade allmänt trevligt med fia med hut :) Härligt stort hus de införskaffat också! Lite avis :) Vill också pyssla och göra om något som är mitt eget. Som det är nu så fixar jag och donar för någon annans räkning ju. Och det är verkligen inte roligt, speciellt inte när man inte får betalt efter ordning! Även om det såklart är roligt att genomföra! :)

Idag händer det nog inte sådär jätte mycket spännande vad jag vet. Skulle kanske till Cattis en sväng och träna lite i kväll men det verkar som att hon tränade i morse så hon kanske är för trött efter sitt jobb. Isf får jag dra med mig joakim ut på en hurtig promenad (i hans tempo eftersom hans knä inte mår helt bra än) där jag får gå i cirklar runt honom :)

Vad ska ni göra en dag som denna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: