Intervju

Igår hände nåt väldigt skojigt! Jag fick ett samtal från en människa som vill intervjua mig för ett riktigt bra jobb! :D om jag är realistisk så har jag inte en chans, behöver erfarenhet för att klara det toppen-bra. Men det är ändå superkul att ens bli kallad till intervju! För den tjänsten. Så jippi för mig ;)
Håller er uppdaterade om hur det går :)

Helgen var riktigt trevlig!
Jag pluggade en hel del, var på innebandy och hela lördag kväll var en skrattfest :) jag, Jenny o Ida var hos Therese på taco kväll :) passade även på att svettas i bastun, spela spel och skratta så det gjorde ont i kinderna. En riktigt härlig helg med andra ord!

Nu ska jag sova. Har lovat mig själv att gå upp klockan 7 för att sticka till gymmet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: