Övertrött

God afton!

Jag är så trött idag att jag inte kan somna :( och det är illa för har massor att göra i skolan i morron då ska dit extra tidigt. Börjar egentligen inte förrän nio i morron, men då hinner jag inte med allt jag ska göra :( fått in en del härliga noveller som jag ska läsa och betygsätta :) började lite smått idag och jag älskar deras fantasi! Miniförfattare en del av dem :)

Efter jobbet i morron åker jag mot Gislaved igen :) även denna helg har jag sällskap av T och i Karlstad ökar vi på sällskapet med M :) kommer bli en bra resa! Även om jag nog måste jobba lite i bilen.. Måste plugga så jag kan svara på nya frågor på måndag ju ;)

Nej nu ska jag försöka sova igen. Hur gör ni när ni inte kan sova? Tips?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: