Hem ljuva hem!

Det är så underbart att vara hemma! :) Gislaved är inte och kommer aldrig bli lika mycket hemma som Munket är, men det här huset, där jag och Joakim bott in oss i snart tre år, ÄR hemma! :) alla personliga saker, våra möbler och jag kan ordna om det som jag vill! Underbart!

Det är himla trevligt att bli bortskämd hemma hos mamma och pappa, speciellt eftersom jag haft sån hemlängtan det sista året, men inget går upp mot känslan att sköta sig själv :)

Kvällen har varit lite sådär halvmysig med tacos, cola och twilight ;) Joakim stönade högt när jag bad att få titta på den sista men ändå var det han som satt i soffan och jag gick runt och dammade, flyttade på prydnadssaker, plockade upp några av mina födelsedagspresenter och dammsög nedervåningen ;) Joakim är bra på mycket men jag är definitivt bättre på att städa och fixa än vad han är! Så i morgon blir det upp tidigt och köra en sväng med skurhinken och moppen innan intervjun :) ska också försöka hinna med övervåningen på förmiddagen. Tusen andra saker att göra efter intervjun ju! Prep inför fredag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: