Helgen

Vi har haft en fin helg. Mamma och pappa kom ner i fredags och det första de fick göra var att agera barnvakter så jag och Joakim kunde åka på dejt. Vår första dejt sedan Hugo föddes! Det var jobbigt att lämna honom, även om det bara var för två timmar, men vi behövde verkligen få vara för oss själva lite! Och det gick ju hur bra som helst :) Hugo sov sig tydligen igenom kvällen, han åt lite men annars sov han så sött så hela tiden så han hade inte ett dugg ont av att bli lämnad hos mormor o morfar :) dessutom sov han i nästet och inte i deras famnar.


My man! ❤️

I lördags fick morfar vara barnvakt själv medan Joakim fixade utomhus och jag och mamma åkte in till Gislaved för att handla. En hel timme var de ensamma och vad gjorde Hugo? Han sov såklart! :) på sin lilla babygymmatta. varför sover han inte så här mycket när jag är ensam med honom? Enda platsen han sover på då är ju min famn. 

Min shopping! Älskar kålhuvud blommorna :) 
Idag har jag mest sovit. Lilla Hugo var nämligen vaken i stort sett hela natten. Han ammade och sov som en stock i min famn, jag lade ner honom i hans säng och han grät. Joakim tog över och han somnade i hans famn på tre sekunder. Han lade ner honom i sängen och han grät. Så höll vi på. 
Vid 5 gav Joakim upp och lade sig o vår säng med Hugo på bröstet och då sov han faktiskt i någon timme :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: