Helgen

Nu är gisledagarna här igen! Så konstigt att veta att det redan är ett helt år sedan jag hade min diplomeringscermoni för att fira fem år av avklarade juridikstudier! :) det var en väldigt rolig dag! :) så kul att vandra in på rad till den där väldigt amerikanska examenslåten och veta att någonstans i rummet (två rader precis bakom mig visade det sig) satt mamma och grät av alla känslor. :) 

Hur som helst så var det inte det jag skulle berätta om! 
Gisledagarna är här - party i dagarna fyra i år eftersom det är långhelg. Men inte för mig! Istället ska jag jobba ikväll 20-02 ungefär och i morgonkväll 22-02 ungefär. Men det hindrar inte att jag ska ha kul ialf :) eftersom jobbet går ut på att besöka restaurangerna och krogarna runt om i Gislaved :) Kommer dock vara sjukt trött! Vaknade vid sex i morse igen- men vägrade gå upp och försökte somna om ända till  kvart över åtta då jag gav upp. 

Nu på förmiddagen har jag målat klart skötbordet och spjälsängen :) tror det kommer bli riktigt bra när vi skruvat ihop dem igen :) men först funderar vi på om man måste lacka dem också? För att stänga inne färgen liksom? Så vi ska åka in till färghandeln och fråga :) 

Har ju finbesök i form av Sister, Thomas och två av Sandras kompisar, Jenny och Victoria. Tjejerna har gett sig av till High Chaparral men Thomas hänger i soffan med Joakim och ser på konstiga serier på Discovery..
Trots att det är jättefint väder ute! Killar är konstiga! 





Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej

Vi har målat en del möbler hemma och jag ångrar lite att vi inte lackade dom då även möbelfärg är ganska känslig för repor. Kan vara bra att tänka på. =)

Kram

2014-05-30 @ 13:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: